Kvaliteta
Politika kvalitete dio je cjelovite politike poslovanja Društva, s ciljem ostvarivanja svih zakonskih obveza, ugovornih zahtjeva, zaštite i sigurnosti ljudi, imovine i okoliša.
Glavni cilj Društva sa stanovišta kvalitete je ostvarivanje svih ugovornih zahtjeva za kvalitetom i ispunjenjem kupčevih očekivanja. Kako bi se taj cilj ostvario uspostavljen je i dokumentiran sustav upravljanja kvalitetom te održavanje i poboljšavanje prema zahtjevima norme ISO 9001, potvrđene certifikatom kod ovlaštene ustanove.
Načela politike kvalitete su slijedeća:
- kupci su najvažniji čimbenik u postavljanju i ostvarivanju ciljeva i politike kvalitete
- kupac postavlja zahtjeve kvalitete
- kupac određuje da li naša usluga/građevina ispunjava zahtjeve
- odnos prema kupcu gradi se na međusobnom povjerenju i učinkovitom rješavanju eventualnih problema
- odrediti glavne procese sustava upravljanja kvalitetom i pridružiti im mjerljive ciljeve
- dobavljači značajno utječu na postizanje zahtijevane kvalitete te se stoga odabiru samo oni za koje se s pouzdanošću može očekivati da će ispuniti postavljene zahtjeve
- jasno određivanje nadležnosti i odgovornosti za poslove koji utječu na kvalitetu izvršenja ugovornih obveza
- kvalitetu ugovornih obveza ostvarivati uz minimalne troškove
- zadovoljstvo uposlenika s pridruženim im poslovima i uvjetima rada